Для виконання навчального плану під час карантину можна використовувати наступну інформацію.
Комплекс вправ №1 (з малим м'ячем)
Завдання для уроків фізичної культури 2 клас
Загально-розвивальні вправи без предметів.
Махові
рухи руками та ногами в різних напрямках . Нахили тулуба в положенні стоячи. Вправи з м'ячем. Зупинки м’яча, що
котиться, підошвою та внутрішньою стороною ступні. Рухливі ігри та естафети.
|
30.03
01.04
|
Загально-розвивальні
вправи зі скакалкою. Пружні нахили в положенні сидячи. Стрибки зі
скакалкою. Стрибки на двох ногах, почергово, обертаючи скакалку вперед. Махові рухи руками та ногами в
різних напрямках . Нахили тулуба в положенні стоячи. Вправи з м'ячем. Удари внутрішньою
стороною ступні по м’ячу, що котиться. Рухливі ігри та естафети.
|
02.04
|
Загально-розвивальні
вправи зі скакалкою. Стрибки зі скакалкою. Стрибки на двох ногах,
почергово, обертаючи скакалку вперед.Махові рухи руками та ногами в різних
напрямках . Нахили тулуба в положенні стоячи.Вправи з м'ячем. Ведення м’яча
внутрішньою та зовнішньою частинами підйому (по прямій, по дузі, між
стійками).Рухливі ігри та естафети.
|
06.04
|
Загально-розвивальні
вправи в русі. Стрибки зі скакалкою. Стрибки на двох ногах,
почергово, обертаючи скакалку вперед.
Махові
рухи руками та ногами в різних напрямках . Нахили тулуба в положенні стоячи.
Вправи
з м'ячем. Ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому (по
прямій, по дузі, між стійками).Рухливі ігри та естафети.
|
08.04
|
Загально-розвивальні
вправи зі скакалкою. Стрибки зі скакалкою. Стрибки на двох ногах,
почергово, обертаючи скакалку вперед.
Махові
рухи руками та ногами в різних напрямках . Нахили тулуба в положенні стоячи.
Вправи
з м'ячем. Ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому (по
прямій, по дузі, між стійками).Рухливі ігри та естафети.
|
09.04
|
Загально-розвивальні
вправи в русі. Пришвидшення з різних вихідних положень, повторний біг
3–10 м.
Біг у
чергуванні з ходьбою.Рухливі ігри та естафети.
|
13.04
|
Загально-розвивальні
вправи в русі. Пришвидшення з різних вихідних положень, повторний
біг 3–10 м.
Біг
у чергуванні з ходьбою.Рухливі ігри та естафети.
|
15.04.
|
Загально-розвивальні
вправи в русі. Пришвидшення з різних вихідних положень, повторний біг
3–10 м.
Біг у
чергуванні з ходьбою. Рухливі ігри та естафети.
|
16.04
|
Вправи для формування та корекції постави
Постава - це звичне положення тіла людини у спокої та в русі. Вона
визначається під час стояння, сидіння, ходьби та виконання інших видів рухової
діяльності. Відхилення від правильної постави називають порушенням або дефектом
постави.
1. Стоячи біля стіни або гімнастичної стінки. В. п. - основна
стійка. Прийняти правильну поставу, торкаючись спиною стіни (стінки). При цьому
лопатки, сідниці, гомілки ніг і п'яти повинні фіксуватися стінки, голова
відведена. Правильність постави контролюється самою дитиною у дзеркалі,
інструктором ЛФК, одним з дітей по вказівці інструктора.
2. Стоячи біля стіни, прийняти правильну поставу. Закрити
очі, зробити крок вперед, Знову прийняти правильну поставу. Розплющити очі -
перевірити правильність постави, виправити відмічені дефекти.
3. Прийняти правильну поставу, зробити 2-3 кроки вперед, сісти,
встати. Знову прийняти правильну поставу. Ту ж вправу можна робити, як і
передування, із закритими очима.
4. Прийняти правильну поставу біля гімнастичної стінки. Зробити
2-3 кроки вперед, розслабити послідовно м'язи шиї, плечей, рук і тулуба. Знову
прийняти правильну поставу. Перевірити поставу, виправити дефекти.
5. Стоячи у гімнастичної стінки, прийняти правильну поставу.
Підвестися на носки, утримуючись в цьому положенні 3-5 секунд. Повернення в
вихідне положення.
6. Та ж вправа, але без
гімнастичної стінки.
7. Прийняти правильну поставу, сісти, розвівши коліна в сторони
і зберігаючи пряме положення голови та хребта. Поволі встати, прийняти
правильну поставу, перевіряючи себе перед дзеркалом.
8. Стоячи в правильній поставі, покласти на голову мішечок з
піском. Сісти, прагнучи не упустити мішечок. Встати в вихідне положення.
9. Ходьба з мішечком на голові із зупинками для контролю
правильної постави.
1. В.п. — м'яч внизу в правій руці.
1-2. Руки дугами
назовні вверх, передати м'яч в ліву руку.
3-4. Руки вниз,
м'яч в лівій руці. Повторити 4 рази.
2. В.п. — руки в сторони, м'яч в правій
руці.
1. Кинути м'яч
вверх.
2. Упор присівши.
3. Встати і
зловити м'яч двома руками.
4. В.п. Повторити
8 раз.
3. В.п. — стійка ноги нарізно, руки в
сторони, м'яч в правій руці.
1. Нахил вліво,
руки вверх, передати м'яч в ліву руку.
2. В.п.
3-4. Теж саме в
другу сторону.
4. В.п. — лежачи на спині, руки в сторони,
м'яч в лівій руці.
1-2. Прогнутися,
піднімаючи тулуб, і передати за спиною м'яч в праву руку.
3-4. В.п., але
м'яч в правій руці. Повторити 6-8 раз.
5. В.п. — сід, руки в сторони, м'яч в
правій руці.
1. Підняти праву
вперед-вверх і передати м'яч під ногою в ліву руку.
2. В.п., але м'яч
в лівій руці.
3-4. Теж саме в
другу сторону. Повторити 8 раз.
6. В.п. — стійка на колінах, ноги злегка
нарізно, руки в сторони, м'яч в правій руці.
1. Повернути тулуб
направо і покласти м'яч між стопами.
2. В.п.
3. Повернути тулуб
наліво і взяти м'яч лівою рукою.
4. В.п. Повторити
8-10 раз.
7. В.п. — руки в сторони, м'яч в правій
руці.
1. Кинути м'яч
вверх, виконати хлопок в долоні за спиною.
2. Піймати м'яч
лівою рукою.
3-4. Теж саме другою рукою. Повторити 8 раз.
8. В.п. — стійка ноги нарізно, руки в
сторони, м'яч в правій руці.
1. Нахиляючись
вперед, покласти м'яч на підлогу між ногами.
2. В.п.
3. Нахиляючись
вперед, взяти м'яч лівою рукою.
4. В.п. Повторити
8 раз.
9. В.п. — руки в сторони, м'яч в правій
руці.
1. Кинути м'яч об
підлогу перед собою і швидко повернутися на 3600.
2. Піймати м'яч.
Повторити 6-8 раз.
10. В.п. — руки на поясі, м'яч на підлозі
зліва біля ніг.
1. Стрибком вліво
перестрибнути через м'яч.
2. Стрибок на
місці.
3. Стрибком вправо
перестрибнути через м'яч.
4. Стрибок на
місці. Повторити 8-10 раз.
11. Ходьба на місці.
Комплекс вправ №3 (з малим м'ячем)
1. В.п. — руки в сторони, м'яч у лівій
руці.
1. Підняти руки
уверх, перекласти м'яч у праву руку.
2. Руки в сторони,
м'яч у правій руці.
3. Опустити руки
та відвести їх за спину, перекласти м'яч у ліву руку.
4. В.п.
2. В.п. — стійка ноги нарізно, м'яч в обох
руках попереду унизу.
1. Підняти руки
уверх, прогнутися.
2. Згинаючи руки,
торкнутися м'ячем шиї.
3. Випрямити руки
уверх, присісти.
4. В.п.
3. В.п. — широка стійка ноги нарізно, руки
в сторони, м'яч у лівій руці.
1. Нахил уперед,
покласти м'яч у носка правої ноги.
2. Випрямитися,
руки уверх-назад.
3. Нахил уперед,
взяти м'яч правою рукою.
4. Випрямитися у
в.п., але м'яч у правій руці.
5-8. Теж саме, але
покласти м'яч у носка лівої ноги.
4. В.п. — о.с., м'яч у лівій руці.
1. Випад уліво,
руки уверх, перекласти м'яч у праву руку.
2. Приставити
ногу, руки униз.
3-4. Теж саме в
іншу сторону.
5. В.п. — стійка ноги нарізно, м'яч унизу
у руках.
1. Нахил уперед,
покласти м'яч на підлогу позаду ніг.
2. Випрямитися.
3. Нахил уперед,
взяти м'яч.
4. В.п.
6. В.п. — о.с., м'яч у лівій руці.
1. Випад лівою
уперед, руки в сторони.
2. Нахил уперед,
торкнутися м'ячем носка лівої ноги та перекласти м'яч у праву руку.
3. Випрямитися,
м'яч у правій руці.
4. Приставити
ліву, руки униз.
5-8. Теж саме, але
з іншої ноги.
7. В.п. — лежачи на череві, м'яч в руках
уверху.
1-2. Прогнутися,
руки з м'ячем за голову.
3-4. В.п.
8. В.п. — упор лежачи, м'яч на підлозі між
руками.
1-2. Взяти м'яч
лівою рукою та повертаючи тулуб наліво в упор лежачи боком, підняти ліву руку з
м'ячем уверх.
3-4. В.п.
5-8. Теж саме з
правої руки.
9. В.п — упор стоячи на колінах, м'яч на
підлозі між руками.
1. Взяти м'яч
правою рукою і підняти її вверх, мах лівою ногою назад.
2. В.п.
3-4. Теж саме, але
з іншої руки і ноги.
10. В.п. — лежачи на спині, м'яч у прямих
руках за головою.
1-2. Нахил уперед,
м'яч затиснути ногами.
3-4. В.п.
11. В.п. — сід, руки в сторони, м'яч у лівій
руці.
1. Підняти прямі
ноги, перекласти м'яч під колінами в праву руку.
2. В.п., м'яч у
правій руці.
3-4. Теж саме, але
перекласти м'яч у ліву руку.
12. В.п. — о.с., м'яч в лівій руці.
1-3. Рівновага на
лівій нозі, м'яч у прямих руках попереду.
4. В.п.
13. В.п. — о.с., м'яч у правій руці.
1. Підкинути м'яч
уверх.
2. Підняти ліву
ногу уперед, сплеск долонями під ногою.
3. Приставити
ногу, піймати м'яч обома руками.
4. В.п. — о.с.,
м'яч у лівій руці.
5-8. Теж саме з
правої ноги.
14. В.п.— о.с., м'яч у правій руці.
1-16.
Підстрибування на двох ногах, по черзі ударяючи м'яч долонями об підлогу.
15. Ходьба на місці.
Комплекс вправ №2 (з набивними м'ячами)
1.
В.п. — стійка ноги нарізко, м'яч попереду у прямих руках унизу.
1-2. Підняти м'яч
уперед-уверх, прогнутися, ліву ногу назад на носок.
3-4. В.п.
5-8. Теж саме,
праву назад.
2. В.п. — сід, ноги прямі, м'яч біля грудей.
1. Випрямити руки
уверх.
2. В.п.
3. Випрямити руки
уперед.
4. В.п.
3. В.п. — сід, ноги схрещені, м'яч
біля грудей.
1. Поворот тулуба
наліво, руки уперед.
2. В.п.
3-4. Теж саме у
другу сторону.
4. В.п. — сід, ноги нарізно, м'яч уверху.
1. Поворот тулуба
наліво, руки в сторони, м'яч на долоні лівої.
2. В.п.
3. Поворот тулуба
направо, руки в сторони, м'яч на долоні правої.
4. В.п.
5.В.п. — лежачи на спині, руки в сторони, м'яч затиснути стопами прямих ніг.
1-2. Сісти, руками
обхопити гомілки, м'ячем та стопами не торкатися підлоги.
3-4. В.п.
6. В.п. —лежачи на спині, руки уздовж тулуба долонями униз, м'яч затиснути
стопами прямих ніг.
1-2. Підняти прямі
ноги уверх, утримуючи м'яч, торкнутися м'ячем підлоги за головою.
3-4. В.п.
7. В.п. — стійка ноги нарізно, м'яч
попереду у прямих руках унизу.
1-4. Кружіння
тулуба уліво, утримувати м'яч прямими руками.
5-8. Теж саме
управо.
8. В.п. — нахил уперед, м'яч у прямих
руках.
1. Розгинаючись,
підкинути м'яч уверх.
2. Піймати м'яч і
повернутися у в.п.
9.
В.п. — стійка ноги нарізно, м'яч біля грудей.
1-2. Нахил уперед,
руки уперед, пронести м'яч між ногами назад і кинути його уверх.
3-4.
Випрямляючись, повернутися кругом та спіймати м'яч обома руками, в.п.
5-8. Теж саме з
поворотом у другу сторону.
10. В.п. — м'яч лежить на підлозі
біля ніг.
1. Стрибнути через
м'яч уперед.
2. Стрибнути через
м'яч назад.
3—4. Теж саме.
11. Ходьба на місці
Комплекс вправ зі скакалкою
1. В.п. — скакалка зложена удвоє позаду.
1-2. Крок лівою, скакалку уверх.
3-4. Приставляючи праву, скакалку
униз.
5-8. Теж саме виконуючи кроки назад.
2. В.п. — скакалка зложена учетверо унизу.
1. Упор присівши.
2. Ліву назад на носок, скакалку
уверх, прогнутися.
3. Упор присівши.
4. В.п.
5-8. Теж саме відставляючи праву.
3. В.п. — стійка ноги нарізно на середині
скакалки, хват за кінці унизу.
1-4. Нахил уперед, накрутити
скакалку на руки,
5-8. В.п.
4. В.п. — скакалка зложена удвоє на
плечах.
1. Нахил уліво, скакалку уверх.
2. В.п.
3-4. Теж саме управо.
5. В.п. — стійка ноги нарізно, скакалка
зложена удвоє уверху.
1. Поворот тулуба наліво, ліву руку
в сторону, праву — за голову.
2. В.п.
3-4. Теж саме направо.
6. В.п. — скакалка зложена учетверо перед
грудьми.
1. Мах лівою уперед, скакалку
уперед.
2. В.п.
3-4. Теж саме правою.
7. Скакалка внизу-ззаду.
а) стрибки на двох з обертанням скакалки
уперед
б) теж саме з просуванням уперед, назад, в
сторону
в) стрибки на двох з обертанням скакалки
"петлею"
г) стрибки з подвійним обертанням
скакалки. Ходьба на місці.
Рухливі ігри та естафети
На майданчику накреслюють 4-6
трикутників — «ракетодроми». В їх середині позначають «ракети», їх має бути на
кільки менше, ніж гравців. Усі учасники гри встають у коло, взявшись за руки.
За сигналом всі йдуть по колу, промовляючи:
«Нас чекають швидкі ракети Для
прогулянок на планети.
На будь-яку полетимо.
Але в грі один секрет
Хто спізнився —
Той без місця залишився»
Після цих слів, всі діти біжать
до «ракетодромів», займають вільні місця в «ракетах». Хто не встиг, стає в
центрі майданчика. Гра повторюється. За правилами гру починають після слова
«залишився». У «ракеті» не може бути двох «космонавтів».
Діти обирають «пастуха» і
«вовка», решта — «гуси». «Пастух» жене «гусей» у поле, а сам повертається
додому — за лінію, накреслену на певній віддалі. «Пастух» кличе «гусей»:
— Гуси, додому!
— Задля чого?
— Вовк за горою!
— Що він робить?
— Гуси скубе.
— Які?
— Сірі, білі, волохаті! Втікайте мерщій до хати!
«Гуси» намагаються забігти за лінію, а «вовк»
перебігає їм дорогу і ловить.
Гра триває, поки «вовк» не переловить усіх «гусей». Тоді знову обирають «вовка»
та «пастуха» і починають гру спочатку.
Гравці стають в колону по
одному, беруть один одного за руки та йдуть потихеньку. Гравець, що стоїть
першим, — «кіт», останнім — «мишка». Колона рухається у повільному темпі. «Кіт»
голосно запитує:
— У стозі миші є?
Хто стоїть останнім відповідає:
— Є!
— Кота бояться?
— Ні!
— Ой, як кіт вусами поворушить, усіх мишей
подушить!— кричить «кіт», відриває руку і біжить за «мишею». А «миш» ховається
за дітей, які тримаються за руки. Якщо «миш» встигне перебігти із одного краю в
другий і «кіт» не спіймає її, то «кіт» залишається «котом» і стає вперед
колони. Якщо «миш» упіймають, то «кіт» виходить з гри, а «миш» стає «котом».
Гра продовжується.
Учні розподіляються на кілька
команд, які шикуються на великому майданчику в колони по одному. Однією рукою
кожний учасник команди тримається довгої мотузки.
За сигналом вчителя
«альпіністи», тримаючись однією рукою мотузки, командами біжать до своєї стійки
з прапором на «горі», оббігають її, повертаються всі разом назад за стартову
лінію.
Усі гравці діляться на дві
команди і стають в одну шеренгу. У кожній команді вчитель рахує по порядку всіх
гравців. Потім називає номер. Гравці, у який цей номер, виконують рухові дії
(наприклад, біжать, перестрибують тощо). Команда, гравець якої першим виконає
рухову дію, отримує очко.
Гравці, крім двох, стають
парами по колу (обличчям один до одного), взявшись за руки.
Один з гравців — «заєць»,
другий — «вовк». «Заєць», який тікає від «вовка», ховається в середину пари.
Той, до кого «заєць» став спиною, стає «бездомним зайцем». Якщо «вовк» догнав
«зайця», тоді вони міняються ролями.
Всі гравці діляться на кілька
команд. Команди стоять у колонах за лініями старту. З протилежного боку на
відстані 10-15 м перед кожною командою накреслюється три кола. Гравці, що
стоять першими в колонах, тримають мішечки з картоплинами (тенісними
м’ячиками). За сигналом гравці біжать і «садять» (кладуть) по одній
«картоплині» в кожне коло. Другі біжать і збирають кожну «картоплину».
Гравців розподіляють на дві
команди, які шикуються в колону по одному, паралельно одна одній. Перед
командами проводять стартову лінію. На відстані 10-15 м від лінії старту
(напроти кожної з них) ставлять стійку або кладуть гімнастичний обруч, в якому
є скакалка. Попереду стоять капітани, які отримують по малому м'ячу. За
командою (свистком) капітани біжать до стійок або гімнастичного обруча,
обмінюють м'ячик на скакалку і повертаються до своєї команди, передають
скакалку гравцеві, який стоїть попереду. Гравець, який отримав скакалку, біжить
вперед і виконує те саме, що і капітан.
Варіанти естафети: з
перешкодами (натягнута гумка: перестрибування, пролізання...).
Гравців розподіляють на дві
команди. Кожна з них шикується в колону по два перед лінією старту. Перед
кожною колоною ставлять у ряд 6-8 кеглів на відстані 1-1,5 м. За командою
(свистком) вчителя пари, які стоять у колоні першими, тримаючись за руки,
біжать між кеглями «змійкою», намагаючись не збити їх, і повертаються на свої
місця. Потім біжить наступна пара і т.д.
Виграє команда, пари якої
раніше виконали завдання. Під час бігу учасники тримають один одного за руки.
Гравець, який збив кеглю, повинен сам її поставити, і тільки потім пара
продовжує біг.
Гравців розподіляють на дві
команди, які шикуються в колони по одному за лінією старту. Проти кожної
команди на відстані 10-15 м від лінії ставлять стійку або кеглю. Перші в колоні
тримають м'яч. За командою вчителя (свистком) починають бігти вперед з
одночасним веденням м'яча ударами об підлогу (землю). Добігають до стійки
(кеглі), обводять її, повертаються до своїх команд і передають його наступному
гравцеві. Гра продовжується доти, поки всі гравці не виконають ведення м'яча.
Варіанти естафети:
а) вести м'яч між стійками (кеглями);
б) закидати в корзину;
в) вести м'яч ногами.
Гравці кожної команди шикуються
в колону по два. Креслять лінію старту. На лінію старту кладуть для кожної
команди скакалку.
За сигналом перша пара біжить
до скакалки, яка лежить на стартовій лінії. Потім проносять скакалку під ногами
своїх гравців до замикаючої пари. Замикаюча пара біжить наперед і теж виконують
таку ж дію. Виграє команда, яка швидше закінчить естафету.
Гравці кожної команди шикуються
в колону по два. Креслять лінію старту. За сигналом вчителя учасники гри-
естафети біжать з мішечком на
голові. Якщо мішечок впав з
голови, потрібно його підняти,
покласти на голову і
продовжувати естафету.
Перемагає та команда, яка
швидше закінчить естафету. Варіанти естафети:
а) ходьба по гімнастичній лаві;
б) з палицею за спиною і т.д.
За сигналом вчителя перші
учасники естафети стрибають на одній нозі між стійками, повертаються, передають
естафету доторканням руки наступному учаснику, стрибають по черзі наступні
учасники, а в кінці естафети — стрибають усі учасники команди (одна рука на
плечі спереду учасника, друга — тримає зігнуту ногу).
Гравці стоять у колі на відстані
витягнутих рук і розраховуються на 1 - 2. Капітани команд одержують по м’ячу.
За сигналом вони кидають м’ячі по колу (один праворуч, другий - ліворуч)
гравцям, які стоять через одного. Кожен гравець передає м’яч іншому гравцеві
своєї команди, поки м’яч не повернеться капітану. Одержавши м’яч, капітан
піднімає його догори. Виграє команда, яка швидше закінчила перекидання.
1.
Виконавши гру 6-8 разів,
визначають кращу команду.
2.
Гравці починають передавати
м’яч тільки за сигналом.
З. Зараховується перемога лише
тоді, коли капітан піднімає м’яч над головою.
4. Відстань між гравцями 1 м.
«М’яч сусідові»
Гравці стають у коло на
відстані одного кроку один від одного. За колом стоїть ведучий. Гравці
передають м’яч то вліво, то вправо, але тільки сусідові, а ведучий намагається
доторкнутися до м’яча. Той гравець, у якого він торкнеться м’яча, стає ведучим.
М’яч не можна передавати через гравця - хто це зробив стає на місце ведучого.
Кожна команда прагне оволодіти
м’ячем і кинути його в ціль, проте ціллю є не баскетбольний кошик, а свій
гравець, що стоїть у крузі, накресленому на підлозі. Для того, щоб зловити
м’яч, ловець може підстрибувати, але не має права заступати в нейтральну зону,
яка оточує круг 7080 см. В круг не може входити польовий гравець. Кидаючому
може перешкодити тільки один перехоплювач, розташований біля нейтральної зони
перед ловцем. За грубу гру призначається штрафний кидок із відстані шести
кроків від ловця. Кожний влучний кидок приносить команді одне очко. Виграє
команда, яка набрала більшу кількість очок.
Місце для гри окреслюють
середніми і лицьовими лініями на середній лінії в ряд ставлять 10 кеглів (5
червоного кольору і 5 білого). Можна використовувати для гри пластмасові пляшки
з-під води. Гравців ділять на дві команди. Кожна з команд розташовується за
лицьовими лініями на відстані 6-10м. від кеглів.
Усі гравці одержують по малому
м’ячику. За сигналом вчителя збивають кеглі, одна команда збиває червоні кеглі,
інша-білі. Кидати м’яч можна різними способами, гравці не повинні заходити за
свої лінії де стоять їхні команди, збивати треба свої кеглі, а не кеглі іншої
команди.
Гравців ділять на 2-3 команди.
Вони розміщуються за лінією. На відстані 9-12 м від лінії паралельно їй кладуть
набік гімнастичну лаву.
За прикриттям, проти кожної
команди, сідає один з гравців, тримаючи в руці фанерну дощечку — мішень. За
сигналом вчителя всі одночасно піднімають дощечки над краєм прикриття і
тримають їх нерухомо до 5 с. Гравці кожної команди по черзі кидають у мішень
маленькі саморобні або тенісні м’ячі. За сигналом вчителя мішень піднімають або
ховають.
Перемагає та команда, яка
матиме найбільше влучень.
Гравці, стрибаючи на одній
нозі, уявляють себе грибами на лісовій галявині і співають:
Йшло дівчатко (або хлопчина) в
темний ліс
Назбирати грибів кіш.
На двох наступних рядках:
Іде, іде, вже є тут,
Заховаймося в траву!
розбігаються врізнобіч і
ховаються. У цей час з’являється ведучий з кошиком в руках, який співає:
Десь я бачила грибок,
Він сховався під пеньок,
Сірий капелюх забрав На одній
нозі стояв,
намагаючись знайти хоч один
«грибок». Так і не знайшовши, повертається додому. Радісні «грибки» вибігають
зі схованок, стрибають і співають:
Вже дівча (хлопча) пішло від
нас,
Не бачило воно нас.
А тепер радіймо всі,
Скачем на одній нозі!
Якщо ведучий знайшов когось із
гравців, третього куплету діти не співають, а ведучий зі спійманим міняються
ролями, і гра починається спочатку.
На одній стороні залу
(майданчику) табір (4-6 м від стіни). За лінією табору починається «ліс». На
підлозі (на землі) позначені (розташовані) «купини» і «пеньочки». На
протилежній стороні визначається високе «дерево», у дуплі якого живуть «дикі
бджоли».
Усі гравці знаходяться в
таборі. Троє - «бджілки» (ведучі) стоять за «деревом» За сигналом учителя діти,
високо підіймаючи коліна, йдуть по «купинах» і «пеньочках» та проказують: «Ми
до лісового лужка вийшли, підіймаючи ноги вище, через кущики і купини, через
гілки і пеньочки. Хто високо так крокував, не спіткнувся, не впав. Ось - дупло
високої ялинки, вилітають з нього злі бджілки!»
«Бджілки» починають кружляти
навколо «дерева», наслідуючи політ рухами рук, зігнутих у ліктях, примовляючи:
«Ж-ж-ж, хочемо кусати». Діти при цьому кажуть: «Прудконогих не догнати! Нам не
страшний бджілок рій, втечемо від них мерщій!»
Після слова «мерщій» діти
тікають по «купинах» і «пеньочках». «Бджілки» жалять (торкаючись) тих, що
тікають. Ужалених підраховують, вибирають нових ведучих. Гра повторюється.
На майданчику накреслити дві
паралельні лінії на відстані 1-2 м одна від одної. Це «канава», де живе
«вовк»(для «вовка» виготовити маску).
Інші учні — «кози», вони стоять
на одному боці майданчика, за 10-12 кроків від «канави».
На умовний сигнал вчителя
«кози» перебігають з одного боку майданчика на інший, перестрибують через
«канаву». «Вовк» намагається їх спіймати, доторкнувшись до них рукою. Спіймані
«кози» відходять убік. Коли всі «кози» перестрибнуть через «канаву»,, вони
повертаються на попереднє місце і знову перестрибують через «канаву». Після
того, як спіймано 3-5 «кіз», гра закінчується.
«Вовк» не має права виходити за
межі «канави». «Коза», яка не перестрибнула, а перебігла через «канаву»,
вважається спійманою. Якщо учнів багато, призначають два «вовки».
Креслять два концентричні кола
на відстані 3-4 м. внутрішнє коло — «город», на якому знаходиться «сторож». Всі
інші гравці - «зайці» і перебувають між колами. Вони стрибають у «город» і
вистрибують назад. «Сторож» несподівано починає ловити «зайців». Наздоганяти їх
він може до зовнішнього кола. Коли спійманого 3-4 «зайці», обирається новий
«сторож».
Нахили тулуба вперед – ця фізична
вправа направлена на розвиток м’язів розгиначів спини та гнучкості поперекового
відділу хребта. Відноситься до загальнорозвиваючих вправ.
Початкове
положення: стоячи,
ноги по ширині плечей, руки підняті вгору та трохи відведені назад.Виконання: нахилити
тулуб вперед-вниз, одночасно опускаючи руки вперед-вниз та достаючи ними до
підлоги (або до пальців ніг), після чого повернутися в початкове положення. Дихання: нахиляючи
тулуб – робити видих, повертаючись в початкове положення – вдих
Техніку виконання ведення мяча можна подивитися за
посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=-psLWqgkQh0Завдання для уроків фізичної культури 2 клас
дата
|
Тема
|
Завдання
|
12.03
|
Загально-розвивальні вправи з м»ячем. Махові рухи правою і лівою ногою в бічній і лицьовій площині, стоячи біля опори та під час ходьби. Біг у чергуванні з ходьбою до 1000м. Рухливі ігри
|
1.Вправи з мячем1.В.п. — стійка ноги нарізко, м'яч попереду у прямих руках унизу.
1-2. Підняти м'яч уперед-уверх, прогнутися, ліву ногу назад на носок.
3-4. В.п. 5-8. Теж саме, праву назад.
2. В.п. — сід, ноги прямі, м'яч біля грудей. 1. Випрямити руки уверх. 2. В.п. 3. Випрямити руки уперед. 4. В.п.
3. В.п. — сід, ноги схрещені, м'яч біля грудей. 1. Поворот тулуба наліво, руки уперед. 2. В.п. 3-4. Теж саме у другу сторону.
4. В.п. — сід, ноги нарізно, м'яч уверху. 1. Поворот тулуба наліво, руки в сторони, м'яч на долоні лівої. 2. В.п. 3. Поворот тулуба направо, руки в сторони, м'яч на долоні правої. 4. В.п.
5.В.п. — лежачи на спині, руки в сторони, м'яч затиснути стопами прямих ніг.
1-2. Сісти, руками обхопити гомілки, м'ячем та стопами не торкатися підлоги.3-4. В.п.
6. В.п. —лежачи на спині, руки уздовж тулуба долонями униз, м'яч затиснути стопами прямих ніг. 1-2. Підняти прямі ноги уверх, утримуючи м'яч, торкнутися м'ячем підлоги за головою.
3-4. В.п.
7. В.п. — стійка ноги нарізно, м'яч попереду у прямих руках унизу.1-4. Кружіння тулуба уліво, утримувати м'яч прямими руками.5-8. Теж саме управо.
8. В.п. — нахил уперед, м'яч у прямих руках. 1. Розгинаючись, підкинути м'яч уверх.
2. Піймати м'яч і повернутися у в.п.
9. В.п. — стійка ноги нарізно, м'яч біля грудей. 1-2. Нахил уперед, руки уперед, пронести м'яч між ногами назад і кинути його уверх. 3-4. Випрямляючись, повернутися кругом та спіймати м'яч обома руками, в.п.5-8. Теж саме з поворотом у другу сторону.
10. В.п. — м'яч лежить на підлозі біля ніг. 1. Стрибнути через м'яч уперед. 2. Стрибнути через м'яч назад.3—4. Теж саме.
11. Ходьба на місці.
ІІ. Махові рухи ногою.
ІІІ. Біг у чергуванні з ходьбою.
ІV. Вивчити правила гри.
Правила гри «Бузьки» Усі учасники гри малюють собі кола, діаметром 1м (можна використовувати гімнастичні обручі) і стають у них на одній нозі. Вчитель говорить: ”Бузьки, полетіли!”. Всі учасники гри бігають по майданчику, махають руками. Вчитель забирає одне гніздо і говорить: ”Бузьки прилетіли!” Всі учасники займають будь які гнізда і стоять на одній нозі. Хто не має гнізда-виходить з гри.
|
дата
|
Тема
|
Завдання
|
16.03
|
Загально-розвивальні вправи. Махові рухи правою і лівою ногою в різних напрямках. Нахили тулуба в положенні стоячи. Вправи з мячем. Перекидання м»яча в парах. Зупинка м»яча, що котиться. Рухливі ігри.
|
І. ЗРВ.1. В. п. — основна стійка (о. с.) — руки опущені, ноги на ширині плеч. 1 — руки вперед; 2 — руки уверх; 3 — руки в сторону; 4 — в. п. Руки тримати прямими. Дихання рівномірне.
2. В. п.- руки перед грудьми «в замок». 1 — руки вперед «в замок» долонями назовні; 2 — те ж, уверх; 3 — те ж, вперед; 4 — в. п. У в. п. лікті тримати на рівні плечей, у положены 1-2-3 — руки прямі.
3. В. п. — права рука уверх, ліва внизу. 1-2 — два ривка руками назад; 3-4 — те ж, зі зміною положения рук. Кисті зжати в кулаки. Ривки виконувати якого енергійніше.
4. В. п. — нахил вперед, прогинаючись, руки в сторони. 1 — поворот тулуба вліво; 2 — те ж, вправо. Дивитися вперед. Руки прямі.
5. В. п.-руки на пояс. 1 - нахил прогинаючись, руки в сторони; 2 — в. п. Ноги прямі. Дивитися вперед.
6. В. п. — руки на пояс, випад вперед правою ногою. 1-2-3 — пру-жинят покачування на ногах; 4 — стрибком зміна положения ніг. Тулуб тримати прямо, нога позаду пряма.
7. В. п. — руки вперед. 1 — взмах правою ногою, дістати ліву руку; 2 — в. п.; 3 — взмах лівою ногою, дістати праву руку. 4 — в. п. Руки не опускати. Мах виконувати прямою ногою.
8. В. п.- о. с. 1 — упор присівши; 2 — стрибок уверх, руки уверх. Стрибки виконувати м’яко на носках.
9. В. п.- о. с. 1 — руки уверх, піднятися навшпиньки, зробити гли-бокий вдих; 2 — в. п., зробити видих.
ІІ. Махові рухи ногою.
ІІІ. Нахили тулуба в положенні стоячи.
ІV Вправи з мячем. Перекидання м»яча в парах. Зупинка м»яча, що котиться.
V. Повторити гру «Бузьки»
|
дата
|
Тема
|
Завдання
|
18.03
19.03 |
Загально-розвивальні вправи. Махові рухи правою і лівою ногою в різних напрямках. Нахили тулуба в положенні стоячи. Вправи з мячем. Перекидання м»яча в парах. Зупинка м»яча, що котиться. Рухливі ігри.
|
І. ЗРВ.1. В. п. — основна стійка (о. с.) — руки опущені, ноги на ширині плеч. 1 — руки вперед; 2 — руки уверх; 3 — руки в сторону; 4 — в. п. Руки тримати прямими. Дихання рівномірне.
2. В. п.- руки перед грудьми «в замок». 1 — руки вперед «в замок» долонями назовні; 2 — те ж, уверх; 3 — те ж, вперед; 4 — в. п. У в. п. лікті тримати на рівні плечей, у положены 1-2-3 — руки прямі.
3. В. п. — права рука уверх, ліва внизу. 1-2 — два ривка руками назад; 3-4 — те ж, зі зміною положения рук. Кисті зжати в кулаки. Ривки виконувати якого енергійніше.
4. В. п. — нахил вперед, прогинаючись, руки в сторони. 1 — поворот тулуба вліво; 2 — те ж, вправо. Дивитися вперед. Руки прямі.
5. В. п.-руки на пояс. 1 - нахил прогинаючись, руки в сторони; 2 — в. п. Ноги прямі. Дивитися вперед.
6. В. п. — руки на пояс, випад вперед правою ногою. 1-2-3 — пру-жинят покачування на ногах; 4 — стрибком зміна положения ніг. Тулуб тримати прямо, нога позаду пряма.
7. В. п. — руки вперед. 1 — взмах правою ногою, дістати ліву руку; 2 — в. п.; 3 — взмах лівою ногою, дістати праву руку. 4 — в. п. Руки не опускати. Мах виконувати прямою ногою.
8. В. п.- о. с. 1 — упор присівши; 2 — стрибок уверх, руки уверх. Стрибки виконувати м’яко на носках.
9. В. п.- о. с. 1 — руки уверх, піднятися навшпиньки, зробити гли-бокий вдих; 2 — в. п., зробити видих.
ІІ. Махові рухи ногою.
ІІІ. Нахили тулуба в положенні стоячи.
ІV Вправи з мячем. Перекидання м»яча в парах. Зупинка м»яча, що котиться.
V. Вивчити гру «Вовк у рові»
Правила гри: на майданчику накреслити 2 паралельні лінії на відстані 1-2 м одна від одної. Це рів, де живе вовк (потрібна маска). Інші учасники - кози, вони стоять на одному боці майданчика, за 10-12 кроків від рову. На умовний сигнал вчителя, кози перебігають з одного боку майданчика на інший, перестрибуючи через рів. Вовк намагається їх спіймати, доторкнувшись до них рукою. Спіймані кози відходять у бік. Коли всі кози перестрибнуть через рів, вони повертаються на попереднє місце і знову перестрибують рів. Після того, як спіймано 3-5 кіз, гра завершується.
Вказівки до гри: вовк не має право виходити за межі рову. Коза, яка не перестрибнула, а перебігла рів, вважається спійманою.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар